4 januari 2010

Sjukvården suger

Jaha så lyckades man INTE få sin första ljusbehandling idag då för knäppskallarna på hudmottagning har inte greppat att dom har en drop-in-policy hmm..illa för dom..& för mig som fick gå hem utan behandling hmm men med ett dåligt humör istället...blä..& inget direkt nummer kan man få för det får dom minsann INTE dela ut till folk=patienter..Näää, man ska snällt sitta i växel & sen i telefonkö (om ens det) annars ringer dom upp på ett klocksla som passar dom men inte andra, dvs mig!Jag jobbar & kan ju inte ha mobilen med mig..j*vla drygt!
Får alltså avvakta & gå omkring med min stress-psoriasis som blir värre för var dag..uptäckt flera prickar på ställen jag inte refelekterat på..tur att det inte e sommar..för då hade jag inte kunnat gå i linne...fast posriasien blir ju bättre i sol..hmm..GE MIG SOL & SOMMAR..NUUUUU!!

Inga kommentarer: