6 januari 2010

Växthuseffekten och svininfluensan=LÖGN?

Fy f**n vad kallt det har varit idag då...
19 minus i morse..sen 20 minus när jag kom till jobbet & slutligen 18 minus när jag gick hem från jobbet..bläää..Och så kom inte bussen direkt heller utan fick stå & vänta i kylan i nästan 20 minuter, det var drygt..Tur att jag hade dubbla strumbyxor på mig + strumpor+benvärmare, det värmde lite iaf!
Jag hatar verkligen denna årstid, det enda positiva som märks e att det börjar ljusna lite på kvällarna (eftermiddagarna menar jag ju..dooh) men annars inget mer positivt als, särskilt inte när det e så här kallt =(
Kommer helt klart att bosätta mig i ett varmare land när jag blir pensionär..eller tidigare om jag kan..Drömmen vore ju att bo halva året (sommaren) i Sverige & nånstans varmt under det resterande halvåret (vintern) eller hur?
Uppenbarligen e det ju inte bara Sverige som har så här kallt utan många delar av Europa..
Man undar ju om global warming verkligen händer (den så kallade växthuseffekten?!) just nu känns det inte som att jorden/Sverige blivit varmare med 2 grader, en ny istid på gång snarare..England har inte haft sån här kall vinter på 30 år t.ex, vad säger det??
Likaså svininfluensan, vad hände med den?Samma som med fågelinfluensan?En stor uppskrämd hype som dog ut?Tur att jag inte vaccinerade mig..jag & alla dom i Schweiz, där vaccinet aldrig gick igenom..haha!

Inga kommentarer: