19 februari 2010

En dagens tack

Så har ytterligare en vecka snart passerat!F*n vad tiden går snabbt..
Jag har en hektisk helg framöver mig i detta rådande snöoväder =( I afton ska jag hem till syrran i Eskilstuna & kolla på film & ev ut till puben med mina nya bekantskaper..Om dom vågar sig ut i snöovädret =/
Imon bär det av till Stockholm & söder-häng med J, vi ska ut & käka & sen dra några drinks på nån schysst bar förhoppningsvis & på söndag ska spana in fröken Knights nya lya i Vasa stan & sen blir det väl fika på nåt nice café hoppas jag?! =) Ska bli kul att träffa mina goa vänner!
Det kommer ev att utfärdas en klass 2 varning på snökaoset..Vad som nu menas med det?!Men jag antar att tågen kommer bli försenade (ska ju åka tåg till Sthlm imon) & att väglaget kommer bli snorhalt..
Men snön alltså..Ska man skratta eller gråta?Har ju snöat minst en meter sen december, sjuk egentligen kommer Sverige att begravas under alla snö?OM det ser ut så här NÄSTA vinter då sticker jag..Helt ärligt, jag drar ett par månader till Thailand eller Spanska solkusten om jag har råd (& kan) vinter är inget jag kommer bra överens med så emigrera (tillfälligt eller kanske permanent) är extremt lockande under denna årstid, skulle vara skönt att slipa bylsa på sig så mycket kläder & skönt att slippa frysa!
Nåväl..Trevlig helg önskar jag dig!

Inga kommentarer: