25 februari 2010

Festival-Bestival

Jag ska åka på festival i år..Det kommer att bli av...Jag har bokat min biljett till Bestival
Isle of Wight nu, (del-betalning på 4månder dock annars hade man ju vart pank vid det här laget)
Ska bli superkul att komma bort & bara kolla på en massa bra band & bara leva lite sunkigt & hänga med alla mina kompisar som ska dit, tjohooo så kul..Dock e inte festivalen förrän i september men då har man nått att se framemot..En massa att se framemot faktiskt..Kommer ju bli en vår & sommar innan dess & minst en London-tripp till förutom den som e planerad till nästa vecka..
Jag måste ha saker (små som stora) att se framemot just nu för att känna mig glad & nöjd med livet..Annars skulle jag dö av tristess!
Min bästis Kristin kommer tyvärr inte vara i London när jag e där nu, hon har fått erbjudande att åka & jobba i USA 3månader med sitt jobb..Kul för henne..men trist tycker jag!
Ikväll ska jag laga mat till mina "päron" thai-wok med färska grönsaker & nudlar & till efterrätt blir det fruktsallad & glass..yummy!
I helgen blir det jobb & kanske en mindre pub-runda på lördag med Nettan & min nya bekantskap..får se hur det blir..Ska ju eventuellt vara katt-vakt åt Helen & Honka..En hektiskt helg åter igen, men det e väl lika bra att hålla igång..!

Inga kommentarer: