21 februari 2010

Part of the weekend never dies

Så var helgen över denna vecka, gått snabbt som vanligt!
Hade kul i Eskilstuna i fredags & trevligt i Sthlm i lördags..Blev pub-häng båda dagarna & hemlagad thai-mat (wok) i lördags, så j*vla nice =)
Idag (söndag) fikade jag med fröken Knight & Anita, trevligt som alltid & jag *lovar* ska bättra på mig gällande mina Sthlms visiter som sker alldeles för sällan, saknar att hänga med mina home-girls juuuuuh =/
Just nu ser jag framemot London så himla mycket & hoppas verkligen att världens bästa Kristin kommer vara DÄR & INTE I La La land (L.A, USA) men men har så många andra fina goingar som jag verkligen ser framemot att träffa när jag e där =)
Snön som man gärna pratar/gnäller om just nu e inget att göra åt, bara gilla läget för..Nån gång lär det ju bli vår/sommar & då gnäller folk väl att det e för varmt/blåsigt/regnigt så..Men det har verkligen kommit sjukt mycket, ska ut & ta lite kort & lägga upp på facebook så alla icke-svennar man e vän med kan se hur vi har det over here..Ett land begravt i snö =/

Inga kommentarer: