11 februari 2010

Sing like you are winning

En i person i min gamla London-bekantskaps-krets skulle man kunna säga håller tydligen på att göra ett namn för sig på artist-himlen..Jonathan heter han & har otroligt bra röst!
Video men en av hans underbara låtar hittar du HÄR! Hans röst är too die for, så sjukt underbar verkligen..Låter lite gammal på nått vis, retro 70-tal typ..eller?!
En annan person med bra röst är ju sångerskan Sade, lyssnade på henne olika album på Spotify häromdagen..2 timmar av lyckades jag lyssna på innan jag kände att nu fick det vara nog..Lyckades samtidigt läsa ut bok 3 av Per-Anders Fågelström-böckerna som jag läser just nu..2 böcker kvar!
Iaf, en mina favorit-låtar med just Sade har du HÄR! (Den e fin..men lite sorglig oxå..)
Nu ska jag logga ut för jag missar CSI annars..eller har jag redan kanske gjort det?!hmm...

Inga kommentarer: