15 mars 2010

En o-gravid Katrin Zytomierska

Idag var jag & min följeslagare Gizmo i Eskilstuna stad & fikade med min kära syster Helen..Vi satt ute i solen på en bänk utanför härliga gamla Café Kaka där jag spenderade många timmar under min gymnasie-tid =) Nå väl..Min syster påstår att jag e lite som en o-gravid Katrin Zytomierska, den tackar & bockar vi för, jag gillar Katrin..& folk som är som Katrin..Mer frispråkiga & öppen-sinniga person åt folket (SOM JAG JU HOPPAS ATT JAG ÄR!!)..mer Katrin åt folket helt enkelt..Men vad f*n ser hon i Bingo Rimér???Såg en grymt ful vimmelbild på dom i Hänt Extra (jaa, jag läser den då den finns på jobbet..)..Ialla fall en verkligen osmickrande bild på Bingo..Vad har han som e så speciellt som får (vissa) brudar att flockas runt han??Kan dock tänka mig i Katrins fall att han e lite som hon & det måste ju vara kul, att ha ett lika frispråkigt "bollplank" att "bolla" idéer & tankar med..Men ändå..Räcker det att ha rapp käft om man e ful som stryk?

Inga kommentarer: