30 mars 2010

Hur rent är ditt hus?

I dag ska jag vara husfru igen...Baka till mammas födelsedag, tvätta 2maskiner tvätt (mest min egen tvätt dock), dammsuga OCH städa ur garderoberna igen, jag har ju 2 st hyfsat stora garderober som nu e överfyllda med kläder, skor, väskor, jackor, boots & annats om får plats & nu MÅSTE jag verkligen rensa ur dom & försöka kränga det som jag inte använder på tradera..
Även om jag inte har sån tur på tradera så e det väl värt ett försök igen..Kan inte slänga grejjer hursomhelst..& jag kommer inte lyckas rensa ur garderoberna så som jag borde för jag tänker alltid så här om ett plagg (eller vad det nu må vara som borde rensas bort) "joo, men denna kommer jag nog använda..nån gång..så ingen idé att slänga" & så VET jag att jag antagligen INTE kommer att använda den hmm..Varför gör man så?Wish me luck..måste ju få plats i garderoben för alla min nyinköpta grejjer =P

Inga kommentarer: