19 mars 2010

Is this love?

I love this little fellow..Världens underbaraste lille hund..Gizmo!
Man kan som mamma brukar säga "inte kunna titta sig mätt" på denna lilla krabat, han gör såna lustiga ljud, har såna lustiga saker för sig & förstår allt man gör/säger..Han e så klok mer än bara en hund..Folk som inte växt upp eller haft djur & framför allt hund kan aldrig förstå hur en hundägare tänker i såna här fall..Att det e ju "bara ett djur"..Nää, en hund e så mycket mer än så!
Igår på Lyxfällan ansåg dom snudd att tjejen skulle göra sig av med sin älskade hund för hunden kostade mer än hennes barn..ALDRIG!Man kan inte sälja en familjemedlem..Hundar blir familjemedlemmar så e det bara..Förstår inte dom som in their right mind kan sälja sin hund om det inte var pg av en verkligen bra anledning, jag skulle ALDRIG kunna sälja/ge bort Gizmo till nån som inte är familj, skulle allt skita sig & jag inte kan ta med han dit jag ska så får han vara kvar hos mamma & pappa..så e det bara!
Jag hade det svårt nog när jag bodde i London & inte träffade min älskade Inka som oxå var ne helt underbar hund, världens snällaste..Hon e ju tyvärr död men saknar henne fortfarande..
Inka..mer än bara hund..saknad familjemedlem oxå..R.I.P

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar hundar och hästar. Vi har tre hundar och den äldsta är en Östsibirisk Laika på 12 år, världens snällaste hund. Så har vi två hästar som är lika mysiga som hundar. Sk kramhästar. Tur vi bor på en hästgård.
Posh