24 mars 2010

Plastikkirurgi

Jag fattar inte varför dagens alla småbrudar vill ha superblonderat hår & superstora fakeboob & superstora fakeläppar..Varför "modellerar" (plastikoperera) sig dessa unga tjejer efter att se ut Pamela Anderson (typ) ..Nää..skulle jag plastikoperera mig som någon skulle det vara Megan Fox, hon e ju verkligen vrål-snygg..Jag tycker att mörkt hår e mer exotiskt än blont MEN kollar man på t.ex Svenska Hollywood-fruar så e ju blonderat hår ur-typen av hur en ÄKTA svensk bör/ska/måste se ut så det e kanske därför så många blonderar sig (särskilt i utlandet)
När jag bodde i London var jag (nästan den enda mörkhåriga bland alla mina svenska vänner (bara Mia, Maria & Johanna som hade mörkt hår oxå men alla andra av ca 10-15st e blonda)
Nån som gjort sig känd för sina plastikoperationer e ju Heidi Montag-Pratt-wahatever men jag tycker allt att hon ser bra ut EFTER (iaf på bilden nedan)
Men visst ser ser ut som även Megan Fox opererat sig..Gjort nåt sorts ingrepp iaf..
Alla vill se ut som Pam..eller?
Heidi vill nog det! Innan operationerna


Megan utan ingrepp!? Efter ingrepp??Snygg e hon iaf!

Inga kommentarer: