11 mars 2010

Tvätt

Ska tvätta 3 maskiner idag (alltså med tvätt) & det gå så där, kl är 17:06 & jag har 2 maskiner kvar..& sen ska jag byta lakan i sängen & möjligen dammsuga MEN jag har fastnat här framför datan..Gör jag jämt, men alla mina vänner finns ju i den virtuella världen, hur sjukt e inte det egentligen?Jag e allvarlig när jag menar det oxå, sitter på skype & facebook & chattar med alla som jobbar eller e lediga & sitter precis som jag framför datan..What are we like?
Ska försöka streama ner nya desperate housewives avsnitt oxå, hittat en sida som har alla nya avsnitten från säsong 6, så har redan sett 6 st nya medans "bara" det första har gått här hemma..Så jag vet vad som händer, spoiler anyone??
Nu e kl 17:11 & jag måste starta maskin 2 + kolla att tvätten i tumlaren e torr....Trist värre..
Arrividerci för nu!

Inga kommentarer: