14 mars 2010

Twitter

Jag har gått med i Twitter..Må vara ett misstag så får se hur länge jag behåller "kontot"..Fattar inte riktigt poängen med det dock..Skulle bara in & kolla en grej men för att göra det så måste man tydligen vara medlem så jag tänkte "what-a-h*ell", kan jag väl..men nu fattar jag alltså inte, vad e det jag ska göra???Hmm...få följeslagare verkar det som..Så om ni vill följa mig på Twitter kan ni göra det här: http://twitter.com/TesseBelle
Sista ljusbehandlings-sessionen imon, skönt det..Verkar ha funkat iaf, ingen mer psoriasis =) Hoppas den håller sig borta för jag HATAR den!
Sol idag, skönt att det ÄNTLIGEN börjar bli ljusare ute, nu ljust fram till kl 18 & nästa vecka ändrar vi tillbax till sommartid tjohoooo så nice!!!
SOMMARTIDER, HEJ HEJ!!!!
Ska kolla på den där Kalla Fakta-Kokain-dokumentären på TV4 ikväll, kan ju vara spännande, sen gick det visst nån dokumentär om plastikkirurgi på SVT, spännande med dokumentärer tycker jag..!

Inga kommentarer: