9 mars 2010

Vart hör jag hemma egentligen?

London var allt som man kunde förvänta sig..helt UNDERBART!
Trots sitt rykte för konstant regn & dåligt väder var det 4 underbara vår-dagar nu när jag var där, sol & varmt..
Jag längtar dit, saknar mina vänner så j*vla mycket...Just nu e jag otroligt deppig & vill inte vara här..Jag har ingen plats här i Sverige, kan inte hitta min plats heller..2 år har snart gått & jag står still & "trampar vatten" här hemma..Saker & ting kanske inte blir bättre i London men..där känner jag mig hemma..Men jag e kluven för min familj e här & dom e viktiga för mig..Men vad e viktigast?!Att jag får leva mitt liv eller att vara nära familjen?Det e det enda som håller mig kvar här hemma just nu & flyttar jag tillbax så tar jag ju såklart Gizmo med mig..Krångligt värre men så ligger det till, han e inget problem..Vad f*n ska jag göra?Jag håller på att bli sinnessjuk över att inte riktigt veta VART jag hör hemma... =( Jag e en sad smiley just nu...
the girls jag & Louise

jag & Vicky jag & Ann-Louise Katie & jag Marie & Toby

Gary & Louise Maria & Maria

Snödroppar Vår i London


Inga kommentarer: