6 april 2010

Fobier

Jag har 3 fobier..En riktigt riktig fobi är spindlar, jag fullkomligen hatar dom..Jag skulle gladeligen gå i bräschen för att utrota dom vidriga j*vlarna, jag e verkligen livrädd för spindlar & springer, skriker & börjar nästan (bara nästan..) gråta om jag ser en som kryper nära mig =(
Domtvå andra "fobierna" jag har är inte riktigt klassade som fobier kanske men än dock..dessa är:
Toaborstar, vidriga saker men ack så nödvändiga (ibland)..Men tanken på en smutsig välanvänd toaborste give me the creeps..usch & blä..Man kan ju iofs köpa en hel del checka toaborstar numera MEN det är ändå en hög äckel-faktor på dessa oavsett hur snygg design borsten må ha..
Och "dumprar" (en sorts skogsmaskin) höll på att bli överkörd av en sån här när jag var liten & det har satt sina spår, tycker att dessa stora åkdon är lite skrämmande på nått vis, särskilt när dom kommer åkande i fullfart, man skulle inte ha en chans om man blev påkörd av en sån..kiss of death liksom, bye bye jordelivet...Så jag anser att man ska köra sin dumper med försiktighet!

ehh....argghhhh...blä....VIDRIG!!!
Snuskig!
Läskig!

Inga kommentarer: