19 april 2010

Hörlurar

Jag måste lära mig att ALLTID komma ihåg att ha HÖRLURAR med mig..Jämt,alltid, forever, always..Så j*vla jobbigt att sitta & lyssna på en massa skit när man åker buss/tåg/bil/plan/tunnelbana (eller bara e ute & promenerar) min musik e f*n så mycket bättre att lyssna på än andras människors skitsnack, privat liv & problem!
Allra viktigaste platser att ha ett par hörlurar med är när man åker nattbuss i London (så mycket jobbigt folk som e superfulla, bråkar & bara snackar skit & e allmänt högljudda) & när man åker tunnelbana i Stockholm, visst det KAN VARA skönt att mobilen funkar (nästan) ÖVERALLT på tuben MEN måste folk skrika när dom prata och varför pratar dom alltid om sina problematiska privatliv & intima problem, I DON'T WANNA KNOW liksom..Usch, fy & blä..Jag ska alltid se till att jag har ett extra par hörlurar med mig..ÖVERALLT..det & kanske ett par öronproppar i värsta fall!

Inga kommentarer: