7 april 2010

I hate you so much right now!

Rubriken är kanske lite hård hatar inte direkt nån som så men ogillar starkt....
Jag undrar bara hur j*vla svårt det ska vara för andra att höra av sig?Dålig stil att inte svara på sms, mail eller ringa upp/ringa tillbax när man lämnar meddelande på mobilen..(Låter som jag e en stalker men icke, detta är menat till olika personer)
Om dessa inte bryr sig så bryr jag mig inte heller..LÄNGRE!Vänskap är en "two-way-thing" & jag kör inte loppet ensam så då lägger jag energi på som vänner som faktiskt bryr sig..
Funderar på att lägga ner mitt facebookande oxå (om du inte har det, skaffa det INTE!) om man har en personlighet som jag så blir man smått galen på att se hur bra/lyckliga/framgånsgrika "alla andra" verkar vara MEN jag borde veta bättre, att det bara är en fasad för många, så dom kan lura en allt dom vill, jag vet att vissa inte är så j*vla glada/lyckliga som dom vill utge sig för att vara..Men man går ändå på det & så undrar man varför jag inte..lyckas få till det..Här sitter man hemma hos mamma & pappa & livet ser inte alls ut som jag hade tänkt mig för 10 år sen..Vad f*n har jag gjort för fel?Vart på vägen gick det snett?Måste rycka upp mig & fundera ut en plan på hur jag ska klara upp saker & ting, för det här duger inte längre!
MIN dagens låt blir Kelis - Caught Out There

Inga kommentarer: