14 april 2010

Tyskland

Det enda bra med Tyskland (i min mening) är bandet Kraftwerk, min frisör Katja & så mitt efternamn (som visat sig vara tyskt i nån sorts benämning!!) I övrigt INGET..Tyskland som är ett sånt pass stort land har liksom inte kommit med så mycket varken inom musik, film eller nån annan branch, kanske möjligen biltillverknings-branchen..jaaa & märket Braun då'rå som e tyskt & tillverkar olika elektroniska apparater (min eltandborste är ju en Braun) men i övrigt då?Har jag missat nått?Vad är bra med Tyskland?
Tyskar är ju oxå ett ganska underligt folk (förutom min frisör Katja igen då'rå, hon är rar) men dom övriga tyskar som jag träffat, pluggat med & dejtat 2st oxå, dom har visat sig vara mycket underliga..Vad beror det på?Jag bodde med en tysk tjej som hade nått emot Österrikare pg av "the man in the moustache" (helt j*vka sjukt iaf)..Hon var inte ens född när andra världskriget var igång, hon var ju f*n inte ens påtänkt då..Men 60 år efter andra världskrigets slut & hon kunde ändå inte umgås med våran Österrikiska vän som var & hälsade på...Skumma tyskar som sagt!
Jag & Katja (min frisör..för 3:egången)...fulla & glada på Hoxton Bar and Grill i Shoreditch, året är 2007 eller möjligen 2006..En underbart rolig tid+saknar min frisyr, kanske klippa kort & fräga mörkt igen då...(Saknar London med för den delen..)

Inga kommentarer: