27 april 2010

Who's bad?

Why does bad things happen to good people?Det kan man undra & aldrig begripa...
En vän till mig fick igår dåliga nyheter om sin hund, att han är dålig..& kanske inte kommer klara sig, denna hund är blott bra 2 år & jag vet hur starkt min vän känner för denna hund, så som jag själv känner för min.
En hund är en vän, för dom som INTE har djur kan aldrig förstå hur nån som HAR djur kan känna så starkt inför en hund/katt/häst/kanin/gris..Det är synd det, man kan verkligen lära så mycket om sig själv..
Jag älskar min lilla Gizmo, han är min lilla "bebis" typ..Utan att får det att låta sjukt, men jag skulle bli förkrossad om nåt skulle hända honom..Och jag kommer bli så sjukt lessen den dagen hans tid är kommen så jag förstår hur jobbigt min vän har det just nu, förhoppningsvis är det inte så illa som befarat men om så kommer det att vara en svår tid framöver..
Min lilla "bebbe", vän & följeslagare (bara titta på den lille krabaten)..Förstå att man verkligen kan älska en sån här liten filur =)

Inga kommentarer: