6 maj 2010

En dagens

Just nu sitter jag & drömmer mig bort..Lyssnar på Koop (härlig jazz) i bakgrunden..Letar efter ballerina-pumps, ankel boots & pilgrims ringar på ebay.
Men ack vad jag längtar till att shoppa loss på Primark =) Om 5 veckor är jag i London (tjohoo) då blir det shopping av, shopping & sitta på puben Steele's beer-garden i Chalk Farm/Belsize Park bara njuta av det förhoppningsvis fina vädret!
Har för övrigt haft en skitdag idag & känt mig riktig låg trots chokladmuffins-bak & fin besök av underbart rara brorsdottern...
Tog mig en långpromis med Gizmo för att rensa tankarna men blev inte klokare av det iaf..Lyssnat på the xx hela dagen nästan & kände mig ännu mer deppig, bra band men f*n vad låg man blir av vissa av deras låtar =/
Deppiga med ack så fina låten Infinity med the xx
Och lite härlig jazz med Koop's Summer Sun Detta blir man ju lite muntrare av, så nu ska jag laga lite mat & sen blir det tv-tittande av för resten av kvällen för sen blir det jobb hela helgen, trist men tiden lär gå snabbt & nästa vecka är jag ju ledig fyra dagar, det ska bli skönt!


Bild på puben Steeles ovan! Så här ser det ut alltså & där man ser lite buskar på sidan, där har ni ställets "beer garden", super nice..Där kommer jag sitta OM solen skiner över London andra helgen i juni & det få vi väl hoppas!

Inga kommentarer: