16 maj 2010

Kissie, kissie my ass

Bloggaren Kissie hissar & dissar men mest dissar folk & ganska otrevligt på ett härligt & lite uppfriskande vis MEN Kissie är bloggaren Alexandra Nilssons PERSONA/KARAKTÄR, alltså påhittat alltihopa, hon själv är inte så som Kissie är..Kissie är lite av ett PR-trick så Alexandra ska få många läsare Till sin blogg..Clever kan man tycka jag tycker dock att det är lite trist för hon borde ju stå för av hon säger stället för att gömma sig bakom en karaktär!
Klipp från Bella & Tyra show där Kissie medverkat nyligen, efter att ha sett detta gillar jag Blondinbella lite bättre, hon är en ganska bra på att intervjua/förhöra folk.
MEN JAG LÄSER VARKEN KISSIE ELLER BLONDINBELLA BLOGGAR MÅSTE JAG BARA TLLÄGGA, INTE MIN SMAK...Jag läser hellre Katrin Zytomierskas blogg.
Hon är mycket roligare för hon säger vad & tycker & tänker & så står hon för det, hon ber inte om ursäkt, viker undan eller skäms & framför allt så gömmer hon sg inte bakom en karaktär, det är bra det, man ska stå för vad man säger annars ska man nog tänka till INNAN man säger det!

Inga kommentarer: