12 maj 2010

Livmodershalscancer

Jag har nu sett 3:de delen av den där Jade Goody-dokumentären på TV4 plus & jag har fortfarande INTE bokat tid hos barnmorskan (fult ord) för att göra ett sånt där cellprov så man kan utesluta livmodershalscancer (långt ord) illa & jag som verkligen "promotar" för att man ska göra det =/
Om det gått långt OM man har förändringar & det lett till cancer kan man ju tyvärr bli av med livmodern & då är det bye bye babies (kan man ej få barn alltså) men har det gått riktigt j*vla långt då är det bye bye life (man kommer att dö..troligen) så imon...eller på fredag SKA jag kolla upp tider hos barnmorskan (f*n, finns det inget bättre ord för detta??barnmorska?hmm...) cellprovet måste göras..& snart..men det är f*n så läskigt =( Gjort en för typ 3-4 år sen så jag vet, då var allt helt normalt men under 3-4 år kan mycket saker hända..

Inga kommentarer: