6 maj 2010

Spotify V/S Itunes

Jag fattar grejjen med Spotify nu..på riktigt alltså!Tog ett tag innan jag lärde mig gilla det, har ju all min musik i Itunes annars, som jag oxå gillar skarpt men på spotify finns ju (nästan) allt!
Itunes måste man ju köpa hem grejjerna nu när man inte vågar ladda hem olagligt, iaf inte jag =/ Om det är nåt jag verkligen gillar som jag lyssnat på på Spotify så köper jag hem det i Itunes store för låtarna är hyfsat billiga där, så på så sätt har jag ju nytta av både =)
Jag använder mig oxå att spotify premium (än så länge) skönt att slippa reklam & jag tycker att 99kr i månaden inte e så väldans blodigt för en service jag utnyttjar ofta men det e klart, gratis är gott eller hur?
Har en hel del invites om det är nån som skulle vara intresserad av att ha spotify!

13 kommentarer:

Anonym sa...

heeej! skulle jättegärna vilja ha en invite till spotify! :)vad ska man göra för att få en?

TesseBelle sa...

lämna din mail så fixar jag det!

Unknown sa...

skicka mig gärna en invite :)

Jessica =3 sa...

Hej!
Har velat ha en Spotify konto jätte länge :) skulle du kunna skicka en invite till mig?
Hälsningar Jessica

Anonym sa...

jag har velat ha en invite skitlänge om du har kvar kan du väl skicka ?

Anonym sa...

vad ska jag göra för att få en ?????????

oskar sa...

var ska jag lämna mailen ?

Anonym sa...

pernilla_lindskog@hotmail.com
tuuuusen tack! :)

Thomas sa...

starocean_3@hotmail.com

Anders sa...

Hej, skulle gärna vilja ha en spotify-invite om du har att donera!

scepticer@hotmail.com

Mvh//Anders

Agnes sa...

Om du har en invite kvar så vore det superschysst om du kunde skicka den? :'')

Easthapple@gmail.com

Ha det bra!

Anonym sa...

Hejsan, jag skulle vara varmt tacksam över en invite, har varit i jakt efter en i flera månader nu. Men det är ju klart helt upp till dig om du har några över, eller vill ge ut någon.

Email: Simongustavsson94@live.se

Anonym sa...

Heej! Skulle vara jätte snällt om du ville skicka en invite, har försökt få tag i det i flera månader. om du har några kvar dvs. :)
angelica.brithen@yahoo.se