17 juni 2010

Bränd

Läst klart Jenna Jameson-boken som är på 600 sidor, inte 500 som jag först trodde =/
Och jag har lyckats bränna (i solen) mig MEN det var planen, att få lite färg liksom..Känner mig liiiiite gladare än för några timmar sen men jag har nog fortfarande London-abstinens, brukar vara låg ett par dagar (veckor!?) efter jag kommit hem därifrån..
Men det är inte helt omöjligt att jag återvänder dit, only time will tell..Vill dock inte göra folk som står mig nära besvikna & ledsna om jag kommer fram till detta beslut..Ska noga överväga & tänka på detta & inte göra hastiga beslut!
Middag med jobbet imon, det kan bli kul..Free food & så dricka nåra dinkar, *mums* =)
Sen jobba hela helgen BLÄÄÄÄÄ...men sen e jag ledig 5 dagar nästa vecka & så är det ju midsommar..Då kommer delar av släkten hit & grillar & har det bra & det ska bli väldigt nice!

Inga kommentarer: