2 juni 2010

Hells Kitchen

Jag har ännu inte uppdaterat helgens händelser...So här we go:
Lördagen började tidigt...Typ 8:30 med frukost hos bästa Ann-Sofie'n i världen (plättar & nybakat bröd bjöds det på, *mums*) & sen satt vi & snackade & kolla på en massa foton från förr & mindes the good old days =)
Sen bar det av till söder där vi åt lunch & gick en Per-Anders Fågelström-runda på söders höjder (f*n vad jag gillar söder!!) Denna "Per-Anders Fågelström-runda" menas att vi gick runt på gator på söder som P-A skriver om i sina böcker om Stockholm.
På eftermiddagen/kvällen åkte jag hem till Anitas lägenhet med Bettan, där åt vi god sallad & drack skumpa..Anita & Mrs Knight dök upp & sen bar det av ut!
Väl ute dök Cajsa, Sara & hennes vän Annelie upp & så Linda som jag inte sett på flera flera år,det var kul!
Vi tog några drinkar på en bar på söder som tydligen heter Söders Nya (??!), det var ett schysst ställe med bra musik & en bra variation av folk.
Sen drog vi till ett ställe som heter Hells Kitchen, där blev det dans & kändis-"spotting" (spotting=spaning typ) Bettan hävdar att Zlatan var där..& E-type..Jag såg dock bara Moneybrother (hans polare blev utslängd av vakten verkade det som!)
Klockan 4 på morgonen gav jag & Anita upp & drog till mackedonkan..& f*n vad ljust det är ute redan klockan 4 på morgonen numera, härligt förvisso men mindre härligt när man stapplar ut halvfull från en klubb mitt på östermalm =/
Söndagen spenderades först på Anitas balkong & sen på mormors dit jag begav mig på eftermiddagen..Var ju soligt & varmt som attan så balkong-häng var det enda som dög..
Hos mormor bjöds det på middag & fika OCH jag vägde mig på hennes super-braiga våg..JAG HAR VERKLIGEN GÅTT NER FRÅN 73 KG TILL 67,5, jag är överlycklig..Bara 2,5 kg tills jag nått min "match"-vikt på 65..Allt under 65 blir bonus men kan hända att jag med min 175 cm längd kan se sjuk ut, not a good look!

Inga kommentarer: