17 juni 2010

Jenna Jameson

Idag ser det ut att bli en riktig kanondag & jag ska inte sitta framför datan & glo utan ut i solen & sola & läsa klart den där förbaskade Jenna Jameson-boken "Att älska som en porrstjärna- en sedelärande berättelse".
Boken är hyfsat bra, rolig bitvis men ack så sorglig.Jag lånade boken av min brorsdotter som sa att den är riktigt bra & jag tänkte att detta kan vara bra att hålla sig sysselsätt med på flyget, en bok på över 500 sidor MEN jag hade helt glömt bort att boken kunde innehålla nakenbilder (full-frontal liksom) vilket den oxå gjorde!!!!
Det kändes ju lite halv-skumt att sitta bredvid en massa folk (+barn) & läsa en bok om en porr-skådis & kolla (inte för att jag kollade så noga!) på en massa nakenbilder hmm...Och att titeln heter just "att älska som en porrstjärna" känns ju oxå lite udda, folk som inte känner till boken lär ju tro att det var/är en guide till HUR man just älskar som en porrstjärna...Men icke..en gripande berättelse bara, värd att läsa!
Skriven av Neil Strauss som oxås krivet böckerena the Dirt (om Mötley Crue) och
the Long Hard Road out of Hell (med Marilyn Manson).
Neil Strauss har även skrivit boken the Game som blev ganska omtalad då den handlar om att lära sig ragga upp kvinnor..
Nåväl, nu ska jag ut & läsa klart min bok & få lite solbränna!

Inga kommentarer: