29 juni 2010

tala är silver men tiga är tamejf*n GULD!!!

Jag har mött ormen i "paradiset" inte i Adam & Evas paradis eller i Liza Marklunds "Paradiset"
utan på riktigt i mitt eget "paradis" det vill säga mitt eget hem, på min hemort..
Detta är en mycket lömsk orm som pratar osanningar och en hel massa skit, såna ormar vill jag inte omge mig med så denna orm har jag kapat mina grenar för så det så..& Inte bara jag, det finns fler som insett att denna orm är lömsk, slug & ond så det finns fler som kapat sina grenar runt om denna orm...
Man bör ta lärdom av talesättet "tiga är silver men tiga är guld" ..
Pratar man t.ex illa om nån med andra & dessa "andra" känner denna "nån" då kan ta det hus i helvete så man bör icke snacka skit & lögner om man inte vill att det ska komma fram..OCH om man inte kan stå för det man säger..

Inga kommentarer: