3 juli 2010

Tillbaks till framtiden

I framtiden så skulle jag vilja dela min tid mellan 3 länder:
Under juni/juli/augusti (& möjligen september & kanske maj) vill jag vara i Sverige
Mellan oktober/november/december/januari/februari vill jag vara i Spanien (på ett ställe där det är varmt)
Och slutligen i mars & april (& möjligen maj) vill jag vara i England
Detta låter väl som en bra plan för framtiden?Önskar dock att jag kunde ha det så nu+ en massa resande
Jag vill resa till:
(New York, Miami, Las Vegas & Los Angeles) Moskva, Hawaii,Portofino (Italien), Grekiska ö-världen (& båt-luffa runt) Tokyo,Hong Kong, Thailand, Tanzania eller Kenya (vill på vilddjurs-safari), franska polynesien & västindien (Bahamas,Barbados, Jamaica) & så vill jag åka till Saint Martin (men mest för att spana in deras sjukt korta landningsbana för flygplan på flygplatsen
Princess Juliana International Airport..Helt imponerande hur lågt planen flyger över ön!)
KOLLA IN VIDEO FRÅN FLYGPLANSLANDNINGAR HÄR..OTROLIGT COOLT!

Jag vill iaf resa en hel massa & det vore grymt om jag kunde hitta ett jobb där jag fick resa mycket, kanske borde bli flygvärdinna MEN man får väl aldrig kliva av planet då & jag vill ju se lite mer än bara insidan av en flygplats & ett flygplan (bortsett från på Saint Martin då'rå)
Det enda tråkiga med att resa på med jobbet är väl o man måste flyga själv, särskilt om det är långt..Typ ett 14 timmars flyg, 2 timmar som det tar till London klarar man ju själv men längre än så & man behöver sällskap juu..
Come fly with me

Inga kommentarer: