27 juli 2010

Vänner

Imorgon beger jag mig till hufvudstaden för att hänga med världens bästa Johan & världens bästa Sara, ska bli grymt kul =) Inte sett varken Johan eller Sara sen i juni..Johan bor ju i London så kanske inte så konstigt =/ (Det var ju då jag var där sist)
Och på torsdag ska jag träffa jobbar-kompisar från förr (Menfa & Stefan..& Jannnica)
Jannica träffar jag ju ganska ofta men har inte sett Menfa på kanske 5 år MEN Stefan (som flyttade till New York samma år som jag flyttade till London, villket var 2001) har jag alltså inte sett sen dess..Så ca 9 år så, sjukt länge..Så det ska bli extra kul att träffa han =)
Jag & Susanne var & hälsade på Stefan när han bodde i London (år 2000) men han hann ju flytta därifrån innan jag flyttade dit, det var lite trist men men..That's life.

Inga kommentarer: