20 augusti 2010

Jackie Ferm vs Kissie??

Rubriken är inget jag tänker utforska vidare utan vill bara påpeka att efter att ha sett
DETTA KLIPP har jag fått en annan uppfattning av Jackie Ferm, hon verkar faktiskt vara lite vettigare än vad man skulle kunna tro...Medans Kissie är ju så ovettig som hon verkar vilja vara!
Men pinsammast av dom alla (i detta klipp!se det för att förstå på ett ungefär vad jag babblar om)
är ju ändå Marie Plosjö..Hon låter trevlig men min stora undran är..VARFÖR vill en 35-årig avdankad "glamour-modell" hänga med ett gäng 18-åriga bloggare?Eller har jag mitt svar där?Avdankad är ju ordet & Kissie är ju (tyvärr) het stuff i media (och INTE på riktigt) så Plosjö vill kanske återfå lite fame i glansen av Kissie??Så måste det ju vara..
Läser dock inte deras bloggar & tänker inte börja göra heller, finns vettigare bloggar att följa!Ville bara påpeka detta..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så länge man inte vet ska man inte uttala sig. Om du läst Maries blogg så hade du vetat.
Marie Plosjö är en av producenterna som äger bloggportalen mondoblog.se så det är därför hon syns i serien.

Tessebelle sa...

Tycker iaf att det är pinsamt av henne!Billigt sätt att hänga sig fast i kändis-"circuiten"