31 augusti 2010

Lamborghini Gallardo

Min förkärlek till gula Lamborghini Gallardo's började på en bussfärd från mitt dåvarande jobb på Baker street (London) på väg till mitt tillfälliga hem i (fucking) Fulham, ett område i London jag inte gillar så mycket...Gillar inte södra eller västra London alls, jag är en east Londoner eller en north London girl (östra eller norra alltså för min del)
Men iaf, den gula lamborghinin..Den stod parkerad i skyltfönstret på en bil-affär i South Kensington, & vara bara så grymt snygg..i feel in love in a car för första gången tror jag..
Och i en gul, gillar inte ens färgen gul men den passar denna bil utmärkt!
Nån gång under min livstid vill jag såklart äga en men om inte så definitivt få köra en =)
Bra att jag håller på att ta körkort då!!

Inga kommentarer: