1 augusti 2010

September

Efter min återkomst/återhämtning från min London/Isle of Wight/Bestival-visit i september så har jag en del saker inplanerade som måste/bör/vill/ska göras:
Plan 1) Ganska viktigt= måste/bör/ska göras:
Kastrera Gizmo..bye bye balls, han behöver dom inte, kanske blir han mindre stressad i vissa situationer+ om pappi ska passa både honom åt mig & en tik åt en annan bekant så blir det inga puppies gjorda om Gizmo är kastrerad..Simple as that!
Plan 2) Jätte viktigt = måste/bör/ska/vill göra
Satsa stenhårt på att ha/ta körkort till nästa vår/sommar..Ska kolla med Jimmy (min brorson) om han vill gå intensiv-kurs ihop med mig så vi sporrar varann, kan behövas!
Plan 3) Hyfsat viktigt = bör/måste/ska göras
LETA JOBB ..behövs inte sägas mer..måste ha ett heltidsjobb typ..helst i Stockholm så jag kan flytta dit!
Plan 4) Inte särskilt viktigt = vill göra
Tatuera mig =) Nu har jag kommit på vad jag vill ha för tatueringar..Den ena har jag tänkt på länge & dom andra 2 kom jag på nyligen..Det blir bra, vill göra't nu i höst..No more tattoo-virgin!

Inga kommentarer: