12 augusti 2010

Snotty & Svart Kaffe

Igår var jag i Stockholm..Hängde på söder (underbara söder, måste vara Sthlm grymmaste/skönaste/bästa/trendigaste?!!! stadsdel..Me like, där vill jag gärna bo!)
Jag & världens bästa Sara, Johanna & Cajsa hängde på baren Snotty ( på Skånegatan), stället spelade schysst musik, hade ett schysst klientel (=snygga killar bland gästerna), helt okej uteservering & en snygg bartender, vad mer kan man begära?
Hade för övrigt en trevlig dag på söder som började på Svart Kaffe med Johanna (som jag inte sett på år & dar men hon var sig lik) & med världens bästa Mrs Knight (tack för besöket oxå, du är bäst!!)
Från Svart Kaffes uteservering såg man oxå en hel del snyggingar, särskilt killen som jobbade i butiken bredvid caféet (han satt utanför butiken & hängde en hel del..Bra span!)..Som sagt, jag gillar verkligen söder =P

Inga kommentarer: