27 september 2010

Body parts

Jag är tacksam såklart över att ha alla mina kroppsdelar intakta OCH fungerande men det finns ju såklart vissa kroppsdelar man är MER nöjd med..och vissa man är MINDRE nöjd med =/
Näsan kunde vart mindre, brösten större & tänderna vitare..Men jag är nöjd med mina ögon (som jag ofta får/fått mycket kommentarer för) mitt hår (även om det är tjock & måsta plattångas VARJE DAG) så är jag glad när jag får fina kommentarer för det..För allt slit jag lägger ner på håret..och jag är nöjd med min rumpa..särskilt sett i jeans =P Den dagen man får ett äkta "slapp arsle" då är det jag som kommer bosätta mig på gymmet & "tona" upp den..Förstår inte dom som vill ha en Jennifer Lopez/Kim Kardashian-rumpa, fast nu är väl dom båda ganska kurviga all around så att säga & passar i sina rumpor men ett sådant big ass är ett big NO NO för mig..
MEN man får väl vara nöjd för var man har..Och är man inte det kan man alltid plastikoperera sig!

Inga kommentarer: