4 september 2010

Stress

Jag har känt mig superstressad & trött hela veckan!Inte van att gå upp tidigt men så har det blivit hela veckan..Vart upp mellan runt kl7 varje morgon & det är tidigt, jag är ju van att gå upp runt kl9 annars.
Stressade nästan hela veckan inför jobb-intervjun i fredag..kändes j*vligt nervöst =(
Intervjun gick väl okej, så svårt att veta egentligen! Blev intervjuad av 3 trevliga tjejer, eller jaa..intervju är väl lite fel ord, dom berätta om företaget (Extreme Music) som verkar jättespännande & sen berätta jag lite om mig själv & vad jag gjort (berätta en del om
Broccoli Music & det jag pluggat..= musik+events).
Företaget ligger i jättehärliga lokaler på söder & jag hoppas verkligen att jag får jobbet =) *håll tummarna*
Stressat över min Bestival-festival-biljett oxå..som jag ännu inte fått..Måste ringa/mejla biljett-nissarna & "terra" över biljetten, åker ju till London på onsdag så måste få den innan dess..
Så hela veckan har varit STRESS mer eller mindre..
Här kommer lite mer Stress..i form av Justice. Bra låt men man blir f*n lite stressad av den....!?




Inga kommentarer: