15 oktober 2010

Fredag

Så var det fredag..igen..F*n vad tiden går snabbt helt plötsligt, är det bara för att man börjar bli äldre som tiden tickar på så nedrans snabbt?!Det är läskigt, "bara" ca 2 månder kvar till jul jul & trist & tråkig vinter att "se fram emot" (jag HATAR vintern)..
Har för övrigt inga reservplaner för hur jag ska styra upp mitt liv, allt känns mörkt & tråkigt rent generellt just nu+ min ryggvärk =/
Vaknade mitt i natten av denna värk & kunde sen inte somna om, tanken var att åka till akuten men nu känns det liiiiite bättre så ska iaf pallra mig inte till jobbet imorgon, inte för att jag vill..eller egentligen orkar men jag måste, det är min jobb-helg & jag förlorar så j*vla mycket pengar på att inte jobba, får trycka i mig en massa alvedon & hoppas på det bästa =/
Saker att göra när man är sjuk är ju att läsa en massa & kolla på film så jag har lyckats läsa 3 böcker denna vecka, 2 st Camilla Läckberg (hon skriver bra, jag rekommenderar hennes böcker starkt, man kan inte slita sig så spännande är dom!) & så håller jag på att läsa Filip & Fredriks "Tårtgeneralen" den är ganska rolig!
Och den enda film jag lyckats se var Year One med Jack Black & Michael Cera, den var kul!
Nu ska jag gå & vila..
Trevlig fredag, folks!

Inga kommentarer: