21 oktober 2010

Joel Kinnaman

Joel Kinnaman måste ju bara vara Sveriges snyggaste skådis!?Slår Alexander Skarsgård med hästlängder tycker jag, drar den parallellen eftersom Alexander verkar vara populär around the world just nu. Jag har vänner i London som är superexalterade över Alexander & undrar om "all swedish men looks like this..cause he is gorgeous"..Well, säger jag & tycker då'rå att Joel Kinnaman är snyggare så det så!
Iaf, såg filmen "i skuggan av värmen" där Joel Kinnaman är med & den var hyfsat bra.
Kvinnliga huvudrolllen har Malin Crépin (som faktiskt är ifrån mina hemtrakter) hon är en mycket bra skådis, synd att hon ej vann en guldbagge för den rollen..Hon var ju nominerad men Noomi Rapace var den som vann för sin roll i "Män som hatar kvinnor", en film jag ännu inte sett vet ej om jag vill..Hört att den ska vara ganska läskig =/

Joel Kinnaman, snygg!

Inga kommentarer: