26 oktober 2010

Julklapps-dags?

Redan en massa tjat och stress inför julen..Men det är ju "bara" 2 månader kvar!
Tiden har gått otroligt snabbt detta år, har det med åldern att göra?Går tiden snabbare desto äldre man blir?
Jag ska åka till London precis innan jul men kommer inte kunna köpa några julklappar där då jag bara har handbagage & kommer inte få plats med julklappar till alla, trist verkligen för om det är nånstans man kan hitta fin-fina julklappar (och originella) så är det ju i London....
Men klart att det finns bra ställen här hemma med men vad ska man köpa?Jag köper ju enbart julklappar till mina systrar, mamma, pappa, min faster Else-Marie, min morbror Thomas & åt mormor så klart.
För några år sen köpte jag julklappar åt HELA familjen, det vill säga åt alla ovan inklusive min bror, hans dåvarande tjej & deras 4 barn+min kusin Markus (Vila i frid käre kusin), detta skedde när jag fortfarande bodde i London & jag fick inte med mig allas julklappar hem i resväskan så jag bestämde mig för att skicka hem dom med posten (BIG MISTAKE!) att skicka hem klapparna blev dyrare än vad klapparna kostade totalt ihop, det kändes ganska drygt men folk blev i alla fall nöjda, så julstämningen blev bevarad OCH lyckad!

Inga kommentarer: