7 oktober 2010

Oskar Linnros..IGEN?

Hade ju förvisso denna låt i ett tidigare inlägg för inte alltför länge sen MEN fasiken vad man blir glad av den!
Skiter i om det regnar utanför, är kallt & det där j*vla jobbet aldrig verkar vilja höra av sig men att lyssna på Oskar Linnros så känner jag just i detta ögonblick att "vad f*n livet kunde vara värre & jag är ganska så glad idag" (har det med vikten att göra kanske?Jag är nämligen så j*vla nöjd över det!!) Smolket i bägaren blir ju att dom ringer från det där jobbet & jag inte får det..Hmm..men skitsamma, nu ska jag lyssna på Oskar & vara nöjd för tillfället =)
(Kanske håller humöret i sig tills på lördag då jag ska ut med jobbet+ några till, det ska bli kul..Och kanske vågar jag då ta mod till mig & berätta för en "certain someone" vad jag känner..)
Från och med DU, så det så!

Inga kommentarer: