23 oktober 2010

The Secret

Jag har som sagt hela huset själv idag eftersom jag inte har nån hundvakt..Är min egen hundvakt kan man säga =)
Har kollat the September Issue (äntligen!!!! Anna Wintour f*cking rocks!!!) & Easy Virtue (med Jessica Biel) dock bara halva filmen men den verkade bra, sen kollade jag på filmen Red Riding den var lite creepy men ok & nu har jag ett litet break från allt film-tittande, ska kolla på Changeling med Angelina Jolie senare..(Trodde att denna film hette chaneling förut..men now i get it..change-ling!Bytt alltså..Filmen handlar väl om ett borttappat/bytt barn?!)
Jag har även hunnit prata en sväng med mina goda vän Cajsa (the voice of reason) & hon "rekommende" mig att läsa boken "The Secret" (tror syrran har den så ska låna!).
Tydligen handlar denna bok om att tänka positivt, riktigt j*vla positivt alltså, för tänker man extremt positivt då får man som man vill & saker & ting går precis som man vill att dom ska..Låter klyschigt men kanske värt att läsa ändå!Återkommer med en bok-recension vid senare tillfälle =P

Inga kommentarer: