7 oktober 2010

Viktväktaren

Tjohoooo....Jag har lyckats! Mina 2 extra kilon är borta, äntligen har jag nått min matchvikt nu gäller det bara att hålla sig där! (Allt som jag lyckas gå ner nu är bara bonus!)
Fråga mig INTE hur jag har lyckats, för visst skrev jag ett inlägg om detta typ förra veckan?2 kilo på en vecka?!Är det möjligt?Tydligen =) (Inte följt dieten jag snackat om så strikt heller!)
Detta har känts viktigt för mig, inte för att jag är besatt av min vikt (eller för att vara smal) utan för mitt egen välmående, jag har inte känt mig obekväm med dom där extra kilona som jag anser att jag dragits omkring med ett tag, den där bilringen runt magen är inte snygg, lätt att dölja för visso men det är ändå inte kul att dölja den med tunikor, bylsiga tröjor & annat särskilt eftersom jag inte är stor nån annanstans typ bysten, rumpan, låren (dock är dessa områden svårare att dölja än magen om man nu känner att man måste göra det)
Men nu känner jag mig mer nöjd med mig själv än på länge..Nu fattas bara det där jobbet så hoppas dom ringer idag..& ger mig det =) *håll tummarna*

Inga kommentarer: