13 januari 2011

Bieber-Fever


Det råder ju Justin Bieber-fever över hela världen verkar det som..men kanske mest i USA och England (??)..& skulle jag vara typ 14 år skulle jag nog också var ganska såld på Justin Bieber också, han har schysst stil, schysst frilla (dock verkar luggen vara lite irriterande när den hänger så där i ögonen på honom men men..) , han kan sjunga & han ser bra ut FÖR SIN ÅLDER..han kommer nog att bli en riktig heartbreaker när han har åldern inne..Så om typ 2 år alltså haha!
Min vän Kristin är lite såld på Justin Bieber..så jag tog denna bild (nedan) åt henne..Och hon lämnade detta på min facebook-sida idag , the meaning of Bieber typ:
B.I.E.B.E.R= Believe In Everything Because Everything is Reachable.
Om det är Justin själv eller ett fan som "kommit" på detta "motto" är oklart..men fint är det..mottot alltså, man måste nog ha ett sådant tänk..Jag borde ha ett sådant tänk i alla fall..


Inga kommentarer: