8 januari 2011

Love is not in the air...or on the net!

Så detta med nätdejting känns lite skrämmande och jag är högst skeptisk till vissa av de udda karaktärer jag råkat på under mina 48 timmar som medlem i den nätdejting site jag joinat!
Jag uppskattar så klart de fina kommentarer jag fått och att det finns dom som uppskattar mitt sköna yttre haha MEN när nån försöker luska ut exakt vart man bor då tar det stopp..När nån beklagar sig över att vara singel och påpeka extra mycket hur dom vill träffa nån då tar det dubbel-stopp och när sen mejl-kontakten går från kram-avslutningar till..en puss då räcker det ta-mig-fan för mig..
Jag är inte desperat,tycker inte att singel-livet är så jävla bedrövligt,trist men inte över-jävligt och jag fullkomligen hatar desperata,mesiga,klängiga och för kärleks-kranka killar som inte fattar när det är dags att lägga ner!
Kommer inte bli långvarig som nätdejtare känner jag..inte underligt att vissa av dessa killar som är på denna site är singlar!!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Helen sa...

HAHA! Vissa är nog så desperata att de blivit kära i kärleken så att säga.
Du får väl skriva att "desperata, mesiga killar undanbedes" hehe.
Meen så är ju dessa ord en definitionsfråga.. :)