2 januari 2011

Morden i Midsomer

Jag inväntar dock Morden i Midsomer som börjar senare ikväll!d
Dom allra sista avsnitten drar igång på TV nu..Den serien är så himla bra..det tycker jag & alla pensionärer out there...Eller jaa..jag, pensionärer OCH min bästa vän Kristin..hon gillar dom också!
Miljöerna i serien är så himla underbara, Engelska landsbygden at it's best, förutom alla mord dock, konstigt att det ens finns några invånare kvar där..i grevskapet Midsomer..som förövrigt är påhittat (jag trodde det var ett riktigt område..typ).
Inspelningsplatsen ligger tydligen i grevskapet Buckinghamshire (iaf enligt DENNA site), vackert är det i alla fall..riktigt idylliskt konstigt bara att det alltid är så himla fint väder, inte det väder jag minna från underbara men REGNINGA och BLÅSIGA England =/ Men på Engelska landsbygden kanske solen alltid skiner!??(förutom när det är snöstorm)
Så det blir till att titta på lite Midsomer Murders innan Rolling Stones-rockumentären..

Inga kommentarer: