29 januari 2011

Sara's motto

Min goda vän Sara, som jag träffade förra året (efter att hon också flyttat hem till Sverige efter flera åt utomlands..Italien & London bland annat), hon har blivit som en av mina bästa vänner, hon är en person som förstår mig så otroligt väl..Hon & jag tänker precis lika, vi är lika till sättet & vi ser ganska lika ut & som man säger "great minds think alike".
Hennes motto inför 2011 (& resterande år antar jag) är följande:
"Älska dig själv,du rockar" Spenderar bara tid med människor som uppskattar dig och visar dig respekt, lämna resten bakom dig! Tänk inte på alla andra potentiella idioter som inte vill eller kan engagera sig, deras förlust!!"
Det har hon rätt i..Helt rätt i!Så borde alla tänka, så ska banne mig jag tänka iaf!
Ha en trevlig helg folk's..För det ska jag ha =)

Inga kommentarer: