15 februari 2011

Desperados

Jag fullkomligen hatar desperata killar..Och killar som inte fattar när man inte är intresserad!
Jag som tjej märker j*vligt lätt om nån kille inte är/verkar intresserad..& jag skulle aldrig våga framstå som desperat för då skrämmer man ju fan bort folk..
Har fått en besvärlig typ på halsen tack vare den där j*vla datingsidan =/ Tyvärr råkar vi bo i samma stad också så kan bli oundvikligt att springa på han på stan..eller när man är ute & festar..Vilket vi gjorde i lördags & han var bara sååååå jobbig!
Greppar han inte läget inom en väldigt snar framtid ska jag så smidigt jag kan säga till han att jag inte är intresserad..inte för att jag har problem med att vara otrevlig mot folk MEN han har ännu inte irriterat mig till den grad då det krävs otrevligheter men snart så...

Inga kommentarer: