9 februari 2011

Note to oneself

Saker jag bör komma ihåg men som jag lätt glömmer då det kanske inte händer alltför ofta..Alltså det som jag bör komma ihåg som följande småsaker:
Som att inte läsa tidning/bok/annat när man åker bil=jag blir yr & illamående!
Att ha obekväma underkläder på sig..BH-band som åker ner över axel eller panties som inte sitter riktigt rätt =/ (dom som använder string fattar nada nu för stringer sitter där man inte vill att "vanliga" trosor ska sitta..ok?!) Alltså bör jag slänga dessa underkläder..men man glömmer så lätt..
Att ha stickade tröjor på sig när man har bränd hud..som jag har nu tack vare överdos på ljusbehandlingen..kan även gälla på sommaren..om man legat & stekt i solen en hel dag men man använder ju inte direkt stickade tröjor på sommaren =( Stickade tröjor mot bränd hud sticker, gör ont & är allmänt j*vla obekvämt!
Att inte ha tjocka halsduken på mig under päls-fejk-jackan..Jag får ingen hals & men dock en "puckel" på ryggen ser det ut som (av nån konstig anledning) ser ut som Quasimodo nästan hmm...
Att inte äta fett mat/för mycket godis/vitt bröd/kladdkaka med massa kakao=MAGONT!

Inga kommentarer: