1 februari 2011

Skvaller

Jag borde veta bättre..& borde ha lärt mig vid detta laget att INTE prata (eller skriva) om sånt jag inte vill ska komma ut särskilt inte med folk som mer än gärna skvallrar/berättar vidare!
Åter igen har jag hamnat i "klistret" känns det som, dock kan det ju ses som ett missförstånd allting men att jag ändå hamnar mitt i det..så j*vla typiskt..me and my big mouth!
Från & med nu finns det bara 4:a personer jag tänker prata riktigt ordentliga "hemlisar" (eller snacka skit) med & det är min 2 systrar & så mina bästa vänner Sara & Kristin..that's it, för verkar som dom flesta andra läcker som ett såll..(som Petter skulle ha sagt)
Och med det skrivet menar jag inte ALLA..jag vet flera som jag kan lita ganska bra på..& det är några av dom vänner jag vet läser bloggen (ni vet vilka ni är..vi pratar inte ofta men jag vet att ni inte läcker som ett såll, ok?!)

2 kommentarer:

Hummis B sa...

Jag läcker ingenting, mig kan du lita på :) <3

TesseBelle sa...

Hummis B!Jag VET..du rockar fett!Även om vi inte hörs/ses så ofta så vet jag att du är en person man kan lite på..Du är en sann kompis!Kram