1 april 2011

April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Första april..Men vart är våren?Nu är jag så redigt jävla pissigt trött på denna vinter, ett helt jävla halvår har den "terroriserat" Sverige, nu vill jag ha sol, vår & värme!!
Idag fyller mamma år (vilket april-skämt hon blev..haha...) nä'rå, min mamma är världens bästa & jag är tacksam att hon är just min mamma..särskilt när jag hört/märkt av/vet hur mycket strul andra verkar ha med sin mammor...OCH pappor med för den delen!Mina föräldrar är tamigtusan toppen-"päron" & gör allt för oss kids =) (tack ska ni ha för att ni ställer upp till 100% på mig, mina systrar & min bror...& för alla andra i våran släkt)
Ledig idag, så ska väl söka lite jobb då det är ovisst på mitt nuvarande jobb, får veta helt säkert nästa vecka hur det blir men ändå, lika bra att kolla runt för helt plötsligt står man där utan jobb & det skulle inte passa mig så bra just nu, med flytt & allt (Har ju en massa kostsamma planer i sommar..tripp till Barcelona, festival i London, hyra stuga i Smögen & en massa annat skoj..)
Ha en bra dag trots regnet, folks!

Inga kommentarer: