5 april 2011

Arbetslös

Från och med sista juni blir jag arbetslös igen...Butiken ska läggas ner =/
Lagom till att jag ska flytta in till Eskilstuna också, det känns jävligt drygt..Kommer man ha mindre pengar & men mera räkningar..fan alltså!
Ska börja leta jobb i Stockholm igen då & sikta in mig på en flytt ditt..Får plugga på distans helt enkelt..
MEN ska fokusera på att ta körkortet i sommar då & försöka plugga in så mycket jag kan så jag blir klar med kursen snabbare så jag kan söka ekonomiassistent- och/eller löneadministratörs-jobb i stället för en massa sketna butiksjobb..
Men ska jobba på mitt nuvarande jobb så mycket jag kan så jag får in extra stålars, så jag kan ta det lite lugnt i sommar ändå, chilla hela juli & augusti kanske?Njuta lite av sommaren om man ändå är arbetslös =/ MEN jag SKA kolla jobb också, kanske dyker upp nåt sjukt bra along the way, man vet ju aldrig..så wish me luck, folks!

Inga kommentarer: