1 april 2011

Don't You Want Me?

Jag blir galen ibland på att inte förstå mig på killar..Klarhet & klartecken tack!
Säg vad det är ni vill..Hur ni menar det..& Agera därefter..typ..Jag är förvirrad & blir därefter nojig..& fundersam =/
Dessa outtalade "spel" som (oftast) spelas mellan killar & tjejer känns så passé & blasé, ändå spelas dom på & skapar..förvirring..I VISSA FALL, allt detta är ju såklart helt personlighets-baserat tror jag!
Så här borde det nämligen gå till OM man ska lyckas hos mig..eller inte....
Är en kille intresserad av mig?Vill jag att han säger det..Är han inte det?Så bör han säga det också & INTE slösa/ödsla min dyrbara tid, i can take it, för jag vet att det är hans förlust inte min, jag är värd så himla mycket bättre ändå, så det så =P
Jag blev sjukt förvirrad idag.....

Inga kommentarer: